A rendelés menete (GYIK)

 

SZÁLLÍTÁS: A szállítás csomagküldést, személyes átvételt és személyes kiszállítás foglal magába. A szállítási és csomagolási költségek eltérőek lehetnek a megrendelés és a fizetési mód függvényében. A fizetendő összeget a rendszer a megrendelés során dinamikusan állítja össze a kiválasztott fizetési mód, a kézbesítési cím a megrendelési összeg és a szállítási mód alapján.

A szállítási költség minden esetben tartalmazza a csomagolási költséget. A termékeink nagy része törékeny, így sokszor nem lehet egyszerű (olcsó) szállítási módszerekkel továbbítani. Szállítási szolgáltatásunk része jelenleg a SZEMÉLYES KISZÁLLÍTÁS melynek során személyesen, saját járművel juttatjuk el a termékeket otthonotokba. Ennek árát a kalkulátorunk a kosár véglegesítésekor a szállítási cím megadása alapján (ennek hiányában a postacím alapján) számolja.

A kínálat bizonyos része (KREATÍV HOBBY) BOLTOKNAK van szánva, mely termékek bárki számára elérhetőek Workshop lehetőségen keresztül.

Ezek, a külön kategóriában található termékek egyszeri égetéssel készülnek, azaz „csak” zsengélt égetésen estek át. Festhetők akril festékkel vagy egyéb hobby technikával díszíthetők. Egyedi mázas díszítés is lehetséges, de a mázas festést kerámiakemencében kétszer ki kell égetni, hogy a máz megkapja a fényét és tartóssá váljon. Ezen technika alkalmazására saját műhelyemben Workshop keretében van lehetősége bárkinek, melynek a kétszeri égetését meg tudom valósítani, természetesen ez többlet költséget jelent az ár felett.  

A webshop termékek adatlapján lehetőség nyílik egyes termékek esetében termékvariációkat beállítani. A felirat igénylése vagy a szín kiválasztása pl. ilyen funkció. Néhány adott esetben a rendszer automatikusan kezeli. Ez alatt azt értjük, hogy fel sem ad olyan variációt, amit nem lehet kiválasztani, ha valami pl. adott színben nem feliratozható, de előfordulhat olyan opció, ahol olyan sok választási lehetőség van, hogy ez nem megoldható. A termékleírás ilyen esetben mint mindig, ilyenkor is irányvonalat mutat és ott olvasható, hogy pl.: FELIRATOZÁS CSAK TRANSZPARENS MÁZ ÉS FAZEKAS SZÍNEK esetében lehetséges, viszont a rendszer nem minden esetben tiltja a kiválasztását. Természetesen a rossz kombináció kiválasztását nem lehet kosárba helyezni és a rendszer “Sajnáljuk, de egy termék sem felelt meg a feltételeknek. Kérlek, válassz egy másik kombinációt.” hibaüzenettel jelzi is. Így hibás megrendelés felvételére a rendszer nem ad lehetőséget.

Az igényelt FELIRATOKAT NEM A TERMÉKLAPON, HANEM A MEGRENDELÉSI ADATLAPON kell rögzíteni az erre szolgáló mezőkben. Természetesen ha valaki kér feliratot, de nem küldi el a megfelelő mezőkben az adatokat, akkor fel fogom venni vele a kapcsolatot a teljesítés során. Ez nyilvánvalóan érvényes minden esetre, melyben félreértést vélek felfedezni.

Fontos tudni, hogy amennyiben nem érkeznek meg a rendelést visszaigazoló e-mailek vagy egyéb e-mailek az oldalról, érdemes megnézni a spam mappát vagy google esetén a promóciós mappákat a beérkező levelek miatt. Sajnos a törekvések ellenére is előfordul, hogy a levelek ezekbe a mappákba landolnak.

Az egyedileg feliratozott termékek esetében nem tudok szolgálni az ELÁLLÁSI JOGGAL így kérek minden megrendelőt, hogy ha egyedi felirat megrendelésében (tehát teljesen személyre szabott egyedi termékben) gondolkodik, megrendelését megfelelő körültekintéssel és felelősséggel végezze!

Minden esetben próbálok segíteni, ami csak felmerülhet.